• page_banner_01
  • page_banner-2

Cum'è un utilizatore di etichettatrice automatica, cunnosci stu tipu di cunniscenza prufessiunale?

Dopu à decennii di sviluppu cuntinuu è prugressu, umacchina automatica di etichettaturahà ottenutu una tendenza di sviluppu chì hà attiratu l'attenzione in u mondu sanu.Oghje, in fondu, tutte l'imprese di fabricazione utilizanu macchine di etichettatura per realizà l'imballazione di e merchenzie.Etichettatrici sò longu diventate una di e macchine è l'attrezzature basiche essenziali in u mercatu di cummerciale di materie prime.In u sviluppu futuru, a ghjente deve espansione diligentemente u mercatu di vendita di macchine automatiche di etichettatura di tecnulugia, cerca diligentemente e tendenze di sviluppu è opportunità di cummerciale, è sceglie standard di tendenza di sviluppu chì sò cumpatibili cù i regolamenti di l'industria di fabricazione per espansione diligentemente u sviluppu futuru di u futuru. industria di fabricazione.Spaziu internu.Solu in questu modu ponu esse ottenuti i più grandi benefici ecunomichi di a macchina di etichettatura, chì portanu comodità à un gran numaru di imprese di fabricazione.

Etichettatrice a doppia faccia

Etichettatrice automatica di bottiglia rotonda, ricumandata da a macchina, mudellu di alta precisione

Oghje, vi presentà in dettaglio i sei prublemi cumuni di l'applicazioni di macchine automatiche di etichettatura:

1. Sè i trè assi di X, Y, è Z sò magnetically induced inseme cù u puntu finale, ùn ponu esse attivamente turnatu à cero.

2. Quandu cambia i paràmetri principali di l'orientazione di tutti l'assi, u putere deve esse disattivatu è riavviatu.

3. Prima di principià a macchina etichettatrice, resettate a pusizione di etichettatrice à zero prima di pudè esse attivata.

4. Se a ricerca di rifarenza attiva ùn pò esse cumpletata, prima cunnetta manualmente l'assi Z di a macchina di l'etichettatura à u puntu finale, poi scende l'assi Y, è poi cercanu attivamente a pusizione.

5. Per ritirà u moldu, a pusizione di fondu di l'etichetta deve esse usata cum'è a pusizione di salvezza.Solu l'etichettatrice torna à a futura pusizioni di l'etichetta per vince o perde u moldu.

6. Quandu l'alarma di u servomotore hè scontru, è i paràmetri principali sò attivamente cercati o u manuale ùn pò micca esse spustatu, u putere pò esse disattivatu è riavviatu per pruvà torna.

https://www.ublpacking.com/work-shop/

TransUnion Automation 14 Anni Forza Produttore

Dopu avè intruduciutu i prublemi cumuni di l'usu di l'etichettatrice automatica in dettagliu, vi presentà u metudu di mantenimentu di l'etichettatrice automatica à tutti in dettaglio.Questa tappa hè a prima priorità in a produzzione attuale di TransUnion Group.Dopu à 10 ore di funziunamentu, l'equipaggiu di l'etichettatrice deve esse chjusu per 30 minuti è e seguenti misure di mantenimentu deve esse pigliate prima di pudè esse operatu di novu:

1. Dopu chì l'equipaggiu hè operatu ogni ghjornu, l'alimentazione di u cambiamentu hè principarmenti tagliata, è a superficia di l'equipaggiu, u workbench è altre pusizioni sò sguassate.

2. I machini è l'equipaggiu sò necessarii per assicurà a tensione di u travagliu di l'alimentazione di commutazione di l'applicazioni di supportu di l'applicazioni, è poi tutti i fondi normali ponu esse messu in produzzione.

3. Verificate i cumpunenti di u funziunamentu cum'è a catena di trasmissione, è pulite immediatamente s'ellu ci sò difetti.È puntualmente riempie l'oliu lisu, a superficia di i denti di ogni ingranaggio di trasmissione puntualmente aghjunghje una goccia d'oliu di vittura o burro senza salitu per liscia.

4. Cuntrolla rigulari u livellu tightening di tutte e cunnessioni bullonu ancora, è strinci subitu s'ellu si trovanu à esse sciolti.

5. Ùn deve esse micca spustamentu di i strumenti di pusizioni è di deteczione precisa.Se necessariu, aghjustate da u principiu.

6. Verificate se ogni cinturione di trasmissione hè deviatu.

7. Verificate s'ellu u furnimentu di l'aria è i connettori sò solti o abbandunati.

L'intruduzioni nantu à a macchina di etichettatura chì hà bisognu di cura hè quì.Per i dettagli, cunsultate stu situ:https://www.ublpacking.com/


Tempu di post: Jul-22-2022
ref:_00D361GSOX._5003x2BeycI:ref