Dopu à a migliione cuntinua di a tecnulugia d'automatizazione, assai machini sò diventati automatichi, cum'èetichettatrici automatiche, chì avà sò stati largamente utilizati, è sò stati usati in a produzzione di prudutti in parechje industrii, in modu di migliurà effittivamenti L'effettu di l'usu di a macchina di l'etichettatura richiede una migliione puntuale di u sistema di l'etichettatrice. Fighjemu un ochju inseme:
In questu stadiu, i pads di tendon di vacca sò stati largamente utilizati in e macchine automatiche di etichettatura, chì anu i seguenti vantaghji. Prima, sicondu l'etiqueta di u tendon di vacca, pò avè una bona resistenza, è u limitu massimu hè ridutta quandu l'etichetta di tamburinu hè eliminata. Siconda, u pad di tendon di vacca hà un bonu coefficient d'attrito, è l'apparenza hè relativamente lubricata, perchè pò esse selezziunata bè. Terzu, l'equipaggiu si porta lentamente è pò esse usatu fermamente per un bellu pezzu. Nantu à a premisa di l'uriginale trè fila di spazzole per a macchina di marca, duie più fila di spazzole sò aghjunte per migliurà a strettezza di i spazzole è assicurà chì l'etichettatura pò esse realizatu più liscia. Prima di l'etichettatura posteriore, a spazzola oblique deve esse installata bè, cù un angolo di circa 70 °. Unu hè di unisce currettamente u rullu di spugna in l'etichettatrice, è dopu à cambià u bubbling, warping, and wrinkles in u centru di l'etichettatrice in u tempu. U sicondu hè chì u roller di spugna hè relativamente suave, micca solu ùn dannu micca a buttiglia, ma ancu ùn porta micca a marca. U terzu hè di stallà bè una spazzola davanti à u roller di spugna per spazzole l'etichetta posteriore. U rullu di spugna pressa di novu l'etichetta posteriore per assicurà chì diventa più liscia.
Cumu assicurà u funziunamentu normale di l'etichettatrice automatica: 1. Se l'etichettatrice falla, deve esse inspeccionata è riparata da u persunale prufessiunale o autorizatu di u fabricatore; 2. Ci deve esse un mantenimentu regulare è registri; 3. Ci deve esse linee strette di funziunamentu di sicurità; 4. Prima di principià a macchina etichettatrice automatica, verificate u putere currispundenti è a surgente di l'aria, è assicuratevi chì ùn ci sò micca ostaculi chì entranu in a gamma di travagliu di l'etichettatrice; 5. Durante u funziunamentu, mantene e vostre mani o capelli luntanu da e parti in muvimentu per evitari di pizzicà 6. Quandu a macchina di l'etichettatura hè in esecuzione, hè pruibitu d'avè qualsiasi oggetti infiammabili, splusivi o corrosivi vicinu à a gamma di travagliu di l'etichettatrice; 7. Ogni disassemblamentu di e parti di l'etichettatrice, per piacè tagliate u putere; 8. Pulizia è mantenimentu di l'etichettatrice Per piacè fate attenzione à u trattamentu impermeabile è umidità di i cumpunenti elettrici; 9. Se a macchina di l'etichettatura ùn serà micca usata per un bellu pezzu, per piacè scuntate u spinu di l'alimentazione o tagliate l'alimentazione elettrica entrante.
L'intruduzioni nantu à cumu migliurà l'effettu di l'usu di l'etichettatrice automatica in termini di tecnulugia hè quì. Per i dettagli, cunsultate stu situ:
https://www.ublpacking.com/
Tempu di Post: 16-May-2022