• page_banner_01
  • page_banner-2

Cumu migliurà l'effettu di l'usu di l'etichettatrice automatica in termini di tecnulugia?

Dopu à a migliione cuntinua di a tecnulugia d'automatizazione, assai machini sò diventati automatichi, cum'èetichettatrici automatiche, chì avà sò stati largamente utilizati, è sò stati usati in a produzzione di prudutti in parechje industrii, in modu di migliurà effittivamenti L'effettu di l'usu di a macchina di l'etichettatura richiede una migliione puntuale di u sistema di l'etichettatrice.Fighjemu un ochju inseme:

In questa tappa, i pads tendini di vacca sò stati largamente utilizati in e macchine automatiche di etichettatura, chì anu i seguenti vantaghji.Prima, sicondu l'etiqueta di u tendon di vacca, pò avè una bona resistenza, è u limitu massimu hè ridutta quandu l'etichetta di tamburinu hè stata fora.Siconda, u pad tendon di vacca hà un bonu coefficient d'attrito, è l'apparenza hè relativamente lubricata, perchè pò esse selezziunata liscia.Terzu, l'equipaggiu porta lentamente è pò esse usatu fermamente per un bellu pezzu.Nantu à a premisa di l'uriginale trè fila di spazzole per a macchina di marca, duie più fila di spazzole sò aghjunte per migliurà a strettezza di i spazzole è assicurà chì l'etichettatura pò esse realizatu più liscia.Prima di l'etichettatura posteriore, a spazzola oblique deve esse installata bè, cù un angolo di circa 70 °.Unu hè di unisce currettamente u rullu di spugna in l'etichettatrice, è dopu à cambià u bubbling, warping, and wrinkles in u centru di l'etichettatrice in u tempu.U sicondu hè chì u roller di spugna hè relativamente suave, micca solu ùn dannu micca a buttiglia, ma ancu ùn porta micca a marca.U terzu hè di stallà bè una spazzola davanti à u roller di spugna per spazzole l'etichetta posteriore.U rullu di spugna pressu torna l'etichetta posteriore per assicurà chì diventa più liscia.

https://www.ublpacking.com/card-bag-labeling-machine-product/

Cumu assicurà u funziunamentu normale di l'etichettatrice automatica: 1. Se l'etichettatrice falla, deve esse inspeccionata è riparata da u persunale prufessiunale o autorizatu di u fabricatore;2. Ci deve esse un mantenimentu regulare è registri;3. Ci deve esse linee strette di funziunamentu di sicurità;4. Prima di principià a macchina etichettatrice automatica, verificate u putere currispundenti è a surgente di l'aria, è assicuratevi chì ùn ci sò micca ostaculi chì entranu in a gamma di travagliu di l'etichettatrice;5. Durante u funziunamentu, mantene e vostre mani o capelli luntanu da e parti in muvimentu per evitari di pizzicà 6. Quandu a macchina di l'etichettatura hè in esecuzione, hè pruibitu d'avè qualsiasi oggetti infiammabili, splusivi o corrosivi vicinu à a gamma di travagliu di l'etichettatrice;7. Ogni disassemblamentu di e parti di l'etichettatrice, per piacè tagliate u putere;8. Pulizia è mantenimentu di l'etichettatrice Per piacè fate attenzione à u trattamentu impermeabile è umidità di i cumpunenti elettrici;9. Se a macchina di l'etichettatura ùn serà micca usata per un bellu pezzu, per piacè scuntate u spinu di l'alimentazione o tagliate l'alimentazione elettrica entrante.

L'intruduzioni nantu à cumu migliurà l'effettu di l'usu di l'etichettatrice automatica in termini di tecnulugia hè quì.Per i dettagli, cunsultate stu situ:

https://www.ublpacking.com/


Tempu di Post: 16-May-2022
ref:_00D361GSOX._5003x2BeycI:ref