• page_banner_01
  • page_banner-2

I vantaghji di l'etichettatrice automatica cumparatu cù l'equipaggiu di etichettatura manuale è semi-automatica

Per i cumpratori, quandu avemu acquistatu l'equipaggiu d'automatizazione, ricunnosceremu alcune macchine automatiche, manuali è automatiche, allora a ghjente averà certe dumande, quale hè a diffarenza trà queste!U stessu hè veru per e macchine etichettatrici automatiche, allora chì sò i vantaghji di e macchine etichettatrici automatiche nantu à l'equipaggiu di etichettatura manuale è semi-automaticu!

Precisione di l'etichettatura: Paragunatu cù a precisione di etichettatura imprevedibile di l'equipaggiu di etichettatura manuale è semi-automatica, l'equipaggiu di etichettatura automatica hè cunnisciutu per a so etichettatura "stabile", è a precisione di etichettatura di basa hè garantita per esse 1mm.

Velocità di etichettatura: Paragunatu cù l'equipaggiu di etichettatura manuale è semi-automatica, a velocità di etichettatura fluttua assai cù l'influenza manuale.A vitezza di l'etichettatura hè in a gamma di 10 pezzi per minutu, è l'efficienza hè spaventosa.

Tuttavia, l'etichettatrice completamente automatica hè dotata di un cinturione trasportatore robustu, è l'uggetti pesanti è ligeri ponu esse facilmente trasportati.U sistema servo hè cuntrullatu in modu stabile, è a velocità di etichettatura hè più veloce di 200 pezzi per minutu.In cuntrastu, una macchina pò valenu 10-20 travaglii, è u costu hè significativamente ridutta.

applicazione di etichettatura;manuale è semi-automaticu pò esse usatu solu per una sola macchina, cù pochi prudutti applicabili è forti limitazioni.In più di l'usu stand-alone di l'equipaggiu di etichettatura cumplettamente autumàticu, realiza ancu una cunnessione perfetta cù a linea di produzzione.Alta flessibilità, adatta per una larga gamma di prudutti.

Quì sopra sò i vantaghji di a macchina di etichettatura automatica chì Xiaobian vi spiegà in paragunà à l'equipaggiu di etichettatura manuale è semi-automaticu.Spergu chì vi pò aiutà.Se vulete sapè di più nantu à a macchina di etichettatura automatica, cuntattateci.


Tempu di post: 02-09-2022
ref:_00D361GSOX._5003x2BeycI:ref