• page_banner_01
  • page_banner-2

Chì sò i campi di applicazione di e macchine etichettatrici?

Per fà più cunvene per e persone, per migliurà megliu l'efficienza, assai machini è equipaghji sò stati automatizati, cum'è umacchina di etichettatura, perchè a macchina di etichettatura pò esse usata in parechji campi, cusì u so sviluppu hè ancu assai veloce.Iè, fighjemu un ochju à u scopu di l'applicazione di queste macchine etichettatrici inseme:

1. Industria di batterie: L'industria di fabricazione di batterie hà largamente utilizatu macchine di etichettatura per etichette shrink roll-to-roll.L'etichettatrice hè obligata à operare à alta velocità mentre mantene e scuse di l'etichetta piatte, tenendu in contu a prevenzione di i cortu circuiti è furnisce funzioni di contrazione di l'etichetta.

2. Industria petrochimica : L'industria petrochimica spessu ci vole à etichettate botti grossi, buttigli grossi è altri cuntenituri.A rapidità è a precisione necessaria ùn sò micca persu.Tuttavia, per via di a grande etichetta, u requisitu di putere di umacchina di etichettaturahè più altu.Per l'etichette di l'area, o quandu l'etichettatura in linea cù un flussu irregolare, a piattezza di l'etichette hè ancu u focu di u designer.

3. Industria farmaceutica: L'industria di fabricazione farmaceutica hè un grande usu di l'etichettatura è hà esigenze elevate per a rapidità.U disignu di l'etichettatrice deve piglià in contu l'integrazione di u prucessu prima è dopu à l'etichettatura, è furnisce l'etichettatura prima di l'ispezione di a lampadina è a buttiglia automatica dopu l'etichettatura.È altre funziunalità supplementari.

4. Industria medica: industria di fabricazione di materiale medicale versus etichette autoadesive. L'usu di etichette hè diventatu di più in più.In più di esse aduprate cum'è etichette, l'etichette furnisce ancu altri usi funziunali.U disignu di l'etichettatrice deve ancu esse cambiatu per via di a particularità di l'etichetta.

Etichettatrice di bottiglia tonda orizzontale

 

5. Industria alimentaria: L'industria di a fabricazione di l'alimentariu hà una cumpetizione feroce.L'etichette multistrati furniscenu à i pruduttori più spaziu per a publicità è a prumuzione, è ancu novi sfidi per u disignu di macchine etichettatrici.

6. industria chimica cutidianu: l 'applicazzioni di l'industria chimica di ogni ghjornu, per via di a forma cambiante di u cuntinuu, i bisogni sò spessu cambiendu ghjornu per ghjornu.U cuntainer di plastica di u corpu molle è a "percezione visuale senza etichetta" aumentanu ancu a difficultà di a precisione di l'etichettatura è u cuntrollu di eliminazione di bolle.

7. Industria di e bevande: L'applicazione in l'industria di e bevande richiede alta velocità è posizionamentu precisu, è spessu hà parechje etichette in una buttiglia.Inoltre, a forma è u materiale di l'etichetta spessu cambianu, è e cumpetenze di cuntrollu di pusizioni quandu l'etichettatura sò assai altu.

Questu hè a fine di l'intruduzioni nantu à i campi d'applicazione di a macchina di etichettatura.Per i dettagli, cunsultate stu situ: https://www.ublpacking.com/


Tempu di post: Jul-02-2022
ref:_00D361GSOX._5003x2BeycI:ref