• page_banner_01
  • page_banner-2

Chì sò l'usi basi di l'etichettatrice!

U sviluppu di l'equipaggiu d'automatizazione hà guidatu assai machini, perchè ci sò sempre assai cose chì avemu bisognu di usà intornu à noi, è l'etichettatrice hè unu di elli, allora chì sò l'usi fundamentali di l'etichettatrice!

Hè una facilità pratica per l'etichettatura d'alta precisione è precisa nantu à materiali piani di picculi dimensioni, cum'è circuiti, parti di precisione di l'automobile, cartoni, riviste, batterie, medicina è sustanzi chimichi di ogni ghjornu, rendendu l'identificazione di u produttu più bella.

L'etichettatrice hè una facilità per appiccicà etichette di carta o fogli di metallo nantu à i cuntenituri di imballaggio specificati cù adesivi.

Quandu u sensoru riceve u segnu chì l'ughjettu di l'etichettatura hè pronta per l'etichettatura, a rota di guida nantu à a lama di a slitter gira.Perchè l'etichetta in rotulu hè stallata in un statu di tensione, quandu a carta di supportu corre vicinu à a direzzione di torsione di a piastra di peeling, l'estremità frontale di l'etichetta hè furzata à esse separata è pronta per l'etichettatura per via di a certa durezza di u so propiu materiale. .À questu tempu, l'ughjettu di l'etichettatura hè ghjustu à a parte bassa di l'etichetta, è sottu à l'azzione di a rota di l'etichettatura, l'etichettatura sincrona hè cumpleta.Dopu à l'etichettatura, u sensoru sottu à l'etichetta di a bobina torna u signale per piantà l'operazione, a rota di guida si move, è un ciculu di etichettatura hè cumpletu.

Se vulete sapè più nantu à u scopu di basa di a macchina di etichettatura, spergu chì vi pò esse utile.Se vulete sapè più nantu à a macchina di etichettatura, pudete cliccà nantu à a pagina di u situ web per navigà!


Tempu di post: 02-09-2022
ref:_00D361GSOX._5003x2BeycI:ref