• page_banner_01
  • page_banner-2

L'etichettatrice automatica producerà gas di scarico quando funziona?

Per e persone chì ùn sanu micca assai di l'equipaggiu d'automatizazione, ci saranu parechje dumande in i so cori in u prucessu di usà.À questu tempu, avemu bisognu di capiscenu e risposte pertinenti.U stessu hè veru per e macchine automatiche di etichettatura.Allora l'etichettatrice automatica Genera gas di scarico quandu travaglia?

1. Aduprà oliu lubricating inferjuri;in u travagliu di l'etichettatura, u sistema di cuntrollu di stepper è servo control hè utilizatu per guidà e diverse parti à curriri à alta velocità, è l'oliu inferjuri si volatilizeghja, risultatu in un odore spiacevoli (gas di scarico).

2. I pezzi sò danucati o rusted;per via di l'influenza di l'umidità o di mantenimentu impropriu, quandu u travagliu di l'etichettatura hè realizatu di novu, per via di u travagliu disordinatu di e diverse parti, u dannu hè causatu è u gasu dispiacevule (gas di scarico) hè generatu.Allora l'etichettatrice automatica ùn generà micca gas di scarico?Questu dipende da l'equipaggiu di etichettatura.Se a qualità ùn hè micca standard, l'oliu utilizatu hè di mala qualità, o per altri motivi, u gasu di u gasu serà definitu.Dunque, quandu l'utilizatori cunsultate è sceglienu una macchina etichettatrice, anu da sceglie un fabricatore di etichettatrice cù una forte forza di produzzione.In quantu à pruvà a macchina, anu da verificà cun cura.In generale, i pruduttori aghjunghjenu una scheda di documentu, chì nota l'introduzione dettagliata di i paràmetri funziunali di l'equipaggiu per a vostra accettazione.Prestate attenzione à u mantenimentu quandu si usa.

U sopra hè u gasu di scarico pruduciutu da a macchina di etichettatura automatica chì Xiaobian vi spiegà.Spergu chì vi pò aiutà.Se vulete sapè di più nantu à a macchina di etichettatura automatica, cuntattateci.


Tempu di post: 02-09-2022
ref:_00D361GSOX._5003x2BeycI:ref